• 0372.14.03.02
614Cariere
 

SERVICII ENERGETICE MUNTENIA SA are acţionar unic SC Electrica SA şi este unul dintre cei mai performanți prestatori de servicii energetice din zona Muntenia Sud, fiind un partener solid al operatorului de distribuţie E-Distributie SA.

Principalul obiect de activitate al SERVICII ENERGETICE MUNTENIA SA  îl reprezintă activitatea de execuţie lucrări de construcţii a proiectelor utilitare pentru electricitate şi telecomunicaţii  pentru operatorii de distribuție: E-Distribuţie SA, Grupul Electrica, CEZ, operatorul național de transport Transelectrica, cât și pentru alți operatori economici din diverse domenii de activitate, autorități publice etc.

 Principalele servicii prestate sunt:

  • mentenanţă şi reparaţii aferente reţelelor electrice de transport, respectiv de distribuţie
  • activităţi programate asupra liniilor electrice aeriene şi subterane, cât şi a echipamentelor din posturile de transformare (precum control operativ, revizii tehnice, reparaţii) şi activităţi cu caracter accidental (intervenţii accidentale şi reparaţii accidente)
  • demontare şi montare a contorilor de măsură a energiei electrice în baza atestatului deţinut
  • proiectare şi consultanţă
  • execuţie lucrări de reparaţii, modernizări şi instalaţii noi pentru reţelele electrice de transport, distribuţie, utilizare, interioare din gestiunea operatorilor de transport, distribuţie a consumatorilor sau producătorilor de energie electrică
  • defectoscopie şi identificare a traseelor liniilor electrice subterane
  • ateliere de confecţii metalice (stâlpi metalici, confecţii şi armături pentru LEA MTJT
  • orice confecţii metalice pentru instalaţii electrice, prelucrarea metalelor prin deformare plastică, sudură în mediu protector, prelucrări prin aşchiere) şi reparaţii aferente reţelelor electrice.

SERVICII ENERGETICE MUNTENIA SA  a încheiat la începutul lunii aprilie 2019 un amplu proces de reorganizare iar în prezent obiectivele sale urmăresc, în corelare cu obiectivele societăţilor Grupului Electrica,  în principal:

– Creșterea calității serviciilor oferite

– Diversificarea portofoliului de clienţi

– Creșterea productivității

– Optimizarea rezultatelor financiare pentru operaţiunile derulate